Avatar billede it2009 Nybegynder
24. august 2009 - 17:26 Der er 4 kommentarer

Lyst til at være med til at starte noget op ?

Hej

Jeg har et lille firma, som ikke er helt stort nok til at jeg kan arbejde fuldtids i det endnu, i perioder har jeg ganske travlt og til andre tider er der ikke så meget at lave.

Jeg spreder rimeligt bredt i opgaver inden for it.

Bl.a.:
Salg og service på pc og udstyr.
Design af hjemmesider mm, driver selv et par hjemmsider også.

Det som jeg mangler er en partner, som kunne have lyst til at hjælpe i travle tider, være med til at lave nye forretningsområder, har selv overvejet noget med serverhotel, og andre web-servicer, men afhængig af den person med den rette kemi, er jeg villig til at lytte til andre ideer.

Jeg har rimelig god plads at "lege på" rent fysisk, og er koblet op via fiber så internetet er heller ikke langt væk. Hvis den rette ideer er der er jeg også villig til at kaste lidt penge i den.

Så du skal bare have lysten og brænde for at lave det...

Du skal helst ikke bo for langt væk fra min, så et sted mellem odense og middelfart vil være en fordel.
Avatar billede josl Nybegynder
24. august 2009 - 17:31 #1
kan du henvise til en hjemmeside ???
Avatar billede it2009 Nybegynder
24. august 2009 - 17:38 #2
desværre ikke herfra da jeg gerne vil være annonym her.
Avatar billede it2009 Nybegynder
24. august 2009 - 17:40 #3
men skriv til mig på it2009start@gmail.com hvis du har lyst og ikke bor for langt væk.

Kan fortælle at jeg er en mand mellem 30-40 år
Avatar billede morfjord Nybegynder
26. august 2009 - 14:33 #4
Hej
Tjek mig ud på http://cv.morfjord.dk/ måske er jeg samarbejdspartneren du leder efter.