Avatar billede kuinie Nybegynder
24. august 2009 - 12:06 Der er 7 kommentarer

sim city 4 de luxe

Jeg har et problem med sim city og det er at når jeg har spillet et stykke tid går den simpelthen ud ????? jeg aner ikke hvorfor og hvad jeg skalæ gøre, kan nogen hjælpe mig ???

med venlig hilsen Nancy
Avatar billede w13 Novice
24. august 2009 - 12:11 #1
Der står på Sim City's hjemmeside:

Game Crash
The crash with MySim is related to the bonus CD. If you have installed the bonus CD and have moved a MySim into your city, crashes are likely. We will have a patch available soon that fixes this issue. Deleting the file called Plugin_007_AirForceBase.dat from the Plugins directory found in Program Files\Maxis\SimCity 4\Plugins is a quick way to avoid the crash.

Kan det have noget med det at gøre?

Kør evt. også denne opdatering: http://www.macgamefiles.com/detail.php?item=17791
Avatar billede w13 Novice
24. august 2009 - 12:11 #2
Var ment som et svar! :)
Avatar billede kuinie Nybegynder
24. august 2009 - 17:19 #3
tusind tak w 13 det har sikkert noget med det at gøre, jeg vil være opmærksom på det og lige lave en opdatering.

med venlig hilsen Nancy
Avatar billede Oerslev4765 Nybegynder
15. november 2011 - 10:48 #4
Hej.
Jeg har samme problem, og jeg kan derimod ikke finde filen i taler om.
Andre forslag til hvad det kan være?
Avatar billede w13 Novice
15. november 2011 - 11:46 #5
Oerslev4765: Jeg tror, du bør lave en ny tråd, hvis du vil være sikker på svar.

Kuinie: Er du kommet videre? :)
Avatar billede Oerslev4765 Nybegynder
15. november 2011 - 11:47 #6
Det kan godt være jeg skulle gøre dette :)
Avatar billede kuinie Nybegynder
15. november 2011 - 12:11 #7
2biaz.dk hejsa, nej jeg er ikke kommet videre, har nok opgivet  det lidt, men starter nok igen hvis det bliver vinter og rigtig koldt.
mvh kuinie