Avatar billede linform Nybegynder
23. august 2009 - 23:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vedhæftede filer sendt fra outlook 2003 - mangler

Vedhæftede filer sendt fra outlook 2003 følger ikke altid med til enkelte af modtagerne. (Der medfølger i stedet for filen winmail.dat)

Jeg kan dog få filerne sendt ved at bruge web-mail (altså må problemet ligge i outlook)
Avatar billede kgkg Nybegynder
24. august 2009 - 00:06 #1
Du skal sørge for at Outlook bestemmer meddelelses formatet..

Prøv følgende:

1. Opret en ny mail og skriv email adressen på en som ikke modtager tilknyttede filer

2. Forlad TIL feltet, så email adressen bliver understreget. Hvis email adessen ar væe indtastet før, så understreges den som regel med det samme.

3. Højreklik på email adressen og vælg Egenskaber for Outlook...

4. I dialogboksen: Egenskaber for e-mail, skal du sørge for at Lad Outlook bestemme det bedste format til afsendelse er valgt i Internetformat.

5. Klik OK.

Prøv at sende nogle vedhæftede filer. De gange jeg har stødt på dette problem, har dette hjulpet.
Avatar billede linform Nybegynder
24. august 2009 - 00:59 #2
OK !
Det ser ud til at virke - i hvert fald i et tilfælde.
Avatar billede linform Nybegynder
24. august 2009 - 01:03 #3
Hvis du vil have point, må du skrive noget som et "svar"
Avatar billede kgkg Nybegynder
24. august 2009 - 01:21 #4
Det var godt. Hvis du har oplevet problemet med flere modtagere, så skal du huske at bruge bruge denne metode på dem også.