Avatar billede bluglitz Nybegynder
23. august 2009 - 14:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken router skal jeg vælge?

Jeg er ude efter en hurtig router, da min nas server kører 1000, og min pc kører 1000, men min router Zyxel fra Cybercity kører kun 100 i hastighed, og det tager en krig når man skal overføre til serveren....

Nogle der har et godt bud på sådan en router?  Den må gerne have trådløst netværk også.
Avatar billede mrtn Nybegynder
23. august 2009 - 14:24 #1
Hvis du vil have kvalitet så kan jeg anbefale en Vigor. Har selv en Vigor 2800. Er dog ikke klar over om de har en model med 1Gbit switch. Vigor er et kvalitetsmærke, og koster derefter.
Avatar billede bdf Mester
23. august 2009 - 14:27 #2
Halløj :)
Det nemmeste & billigste for dig er at købe en switch og sætte den til din ZyXEL router :)

Her er 2 forskellige strømbesparende D-link switche...

5 ports switch: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=54323

8 ports switch: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=137684

M.v.h.
Avatar billede bluglitz Nybegynder
23. august 2009 - 14:27 #3
Ja det skal være noget ordenligt... prøver lige at se på det mærke
Avatar billede bluglitz Nybegynder
23. august 2009 - 14:29 #4
det er lige hvad jeg har ledt efter, og så er det billigt. tak tak