Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
22. august 2009 - 17:04 Der er 12 kommentarer

hjælp med spil prob.

Hej har intil videre forsøgt at installere GTA VC, CS 1.6, NFS det nye der.. og nogle andre fra steam .. og de gør alle det samme ... det går langsomt altså jeg går og løber ikk i cs .. jeg triller fanme og ikk køre i nfs :D .. og det er som om det er slowmotion hele tiden .. kan det være noget galt med min com eller evt noget install der mangler ?? mange tak !
Avatar billede Orchillion Nybegynder
22. august 2009 - 17:08 #1
Hvor stor er din computer? jeg har brug for at vide Cpu ram hardisk grafikkort og strøm forsyning.. skriv disse detaljer og jeg kan hjælpe dig
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
22. august 2009 - 17:23 #2
Det er en hp pavilion entertainment pc (dv6742eo )

3 Gb Ram
AMD Turion (tm) 64 X2 Mobile
2,01 GHz
250 Gb hdd
Det er en std. Hp laptop strømforsyning
og graffikkortet er Nvidia GeForce 8400M GS
Avatar billede Orchillion Nybegynder
22. august 2009 - 17:27 #3
styresystem? og vis du lige kan åbne joblisten så skriv hvad der står omkring brug af Cpu og hukommelse..
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
22. august 2009 - 17:50 #4
xp som sagt .. lige nu da alt er lukket i vinduet untagen jobliste og denne side + avg og trådløs.. osv af de små ting.. der køre den ca på 1-5% altså cpu'en og sidefilsforbrug på 521 MB der står nede i bunden cpu:  39
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 18:19 #5
Orchillion> venligst vent med at svare til du er 100% sikker på at du har løsningen :)

Der er ikke mange der går ind i spørgsmål man kan se der er besvaret, da man så regner med at løsningen er fundet.

peugot-jonas> er alle drivere inde? Tænker specifikt chipsæt driverne, men også andre drivere er fuldt opdaterede?
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
22. august 2009 - 18:21 #6
ja regner jge da med da jeg lige har gjort det for et par dage siden ..
Avatar billede Orchillion Nybegynder
23. august 2009 - 12:49 #7
undskyld mange gange ang. det med svar jeg glemmer nogen gange at trykke på kommentar min fejl.. og peugeot-jonas du kan lige skrive til mig over msn for vis alle dine driver er opdaterede..
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2009 - 15:54 #8
orchillion> Du kan ikke glemme at trykke på kommentar, da er der den står som standard.

Hjælp skal foregå herinde, så har du tip, så skriv dem så andre også kan se løsningen, og glem alt om msn...
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
23. august 2009 - 18:17 #9
SÅ SKRIV LI DIN MSN !!!!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2009 - 20:25 #10
peugeot-jonas>
Hvis du skal have hjælp over msn til dette, så er der muligvis en del tip brugerne herinde går glip af + vi andre kan ikke komme med kommentarer til en evt. løsning, så lav et svar og accepter eget svar, så der er lukket her, for du må ikke tildele point for en løsning udenfor eksperten :)
Avatar billede peugeot-jonas Nybegynder
23. august 2009 - 21:42 #11
ok men så må folk jo ligesom komme med noget hjælp.. du er da god til pc .. kan du ikk hjælpe istedet for bare at skrive hvad der må skrives i fora ?
23. august 2009 - 21:54 #12
1) Har du selv instaleret XP ?
2) Korrekte driverpakker ?
3) Fuld opdateret mht WindowsUpdate ?
4) Sikkerhedsprogram(mer) ?

------

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Dette er også for at se hvad der er i din opstart mm. ...