Avatar billede dsl15746 Nybegynder
11. juli 2001 - 23:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Vuder lige denne her...

Jeg vil gerne høre alt ros/ris på denne side

www.jal.vxd.dk

opret jer gerne som brugere og prøv workbench med mere ...
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. juli 2001 - 23:33 #1
medmindre du vil have en masse \"døde\" brugere så opgiv et login/pass
Avatar billede dumdum Nybegynder
11. juli 2001 - 23:35 #2
Design virker fedt med gode effekter og hurtig indlæsningstid.
Dog er førstehåndsindtrykket lidt skidt, da jeg ingen ide har om hvad det er jeg besøger. Overskriften er ret fed, men alligevel synes jeg at den er lidt for utydelig. Det er svært at se hvad der står, måske skulle farvevalget i denne ændres???

Men ros for sitets hurtighed og funktionalitet, men lidt ris for informationer.
Avatar billede well_r Nybegynder
11. juli 2001 - 23:38 #3
Brug testeren/testeren
Avatar billede well_r Nybegynder
11. juli 2001 - 23:39 #4
User Options
Change my details
Log Out
Read Me  // vælg her og få det her ->

http://www.jal.vxd.dk/Include/community/inbox.php
You do not have permission to visit this area
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. juli 2001 - 23:46 #5
ting 1. når man går ind på workbench får man at vide at man ikke er logget ind samt at man skal være det for at kunne fortsætte - så skal man klikke på et link for at komme videre... ( det virker bedere hvis det klares på én side.)
ting 2. ellers flot side, men igen er det lidt svært at finde ud af hvad det egentligt går ud på???

:)
Avatar billede dsl15746 Nybegynder
12. juli 2001 - 00:52 #6
>well_r
egentligt er Read Me knappen slet ikke lavet endnu ... det kan også læses i latest topics
...

>Jelzin101
>Ting2 = siden er lavet til et bestemt programmerings sprog som hedder JAL

Avatar billede dumdum Nybegynder
12. juli 2001 - 10:48 #7
Dsltaltaltal--> Hvad savner du i min vurdering af dit site???
Avatar billede padde Nybegynder
12. juli 2001 - 11:10 #8
fint design - fede menupkt\'er - lidt øv, at man skal scrolle to cm i 1024*768 når der er så meget luft foroven. men ellers nydeligt, hurtig loadtid og overskuelig.
Avatar billede dsl15746 Nybegynder
12. juli 2001 - 19:29 #9
> Dum dum

Hvad mener du ?

savner ... jeg sprøger efter response ...
jeg er selvfølgelig glad for at få dette fra jer alle og jeg vil ikke give point til noget da jeg ikke syntes at det kan ladesig gøre at sige din bedømmelse er bedre end nogen andres ...

Avatar billede jelzin101 Praktikant
12. juli 2001 - 20:31 #10
>>>man kan jo udele points til flere mennesker....
Avatar billede dumdum Nybegynder
12. juli 2001 - 23:41 #11
Det vil sige at du udlodder nogle points, som du reelt ikke vil uddele. Hmm jeg forstår ikke dine motiver.