Avatar billede pierre Nybegynder
22. december 1999 - 03:59 Der er 6 kommentarer og
8 løsninger

Lære flash

Hey...
Er der nogen der har link til et sted hvor jeg kan lære Flash?
-Pierre
Avatar billede 8ball Nybegynder
22. december 1999 - 05:20 #1
Hej pierre,
her skulle være nok til at komme igang med:
http://flash.shockrave.dk/

8ball
Avatar billede allandk Nybegynder
22. december 1999 - 10:13 #2
Læs Help-filen i Flash-programmet. Den har alle de grundlæggende informationer du skal bruge for at komme i gang.

ab :)
Avatar billede allandk Nybegynder
22. december 1999 - 10:37 #3
Til din orientering skal du bare trykke på F1, så åbner der sig en ny verden...

ab :)
Avatar billede stroehm Nybegynder
22. december 1999 - 13:52 #4
http:/www.flashzone.com
her er masser af lektioner , artikler + links til endnu mere, der kan man se en del af processerne som kan være æidt svære at tænke sig til i starten på grundlag af manualen (F1), som ellers er et must at kende.
ellers køb bogen: Flash3 - illustreret håndbog. fra forlaget globe, det er en dansk version af manualen, som bare er suveræn!  ;)
Der skulle snart komme en version til flash 4 også, så hvis du kan nøjes med F1 + flashzones mange muligheder, ville jeg vente med bogen til vers. 4, som bliver et must at anskaffe sig, tror jeg, da flash 4 kan lidt mere end flash 3.
Avatar billede allandk Nybegynder
22. december 1999 - 15:02 #5
>>> stroehm - tak :)))

4'eren er stærkt på vej kan jeg hilse og sige.

ab :)
Avatar billede wriggler Nybegynder
22. december 1999 - 16:18 #6
www.flashkit.com indeholder en masse eksempler lavet i flash, hvor du også kan downloade .fla filen og se hvordan det er lavet.
Avatar billede mariager13 Nybegynder
01. januar 2000 - 19:51 #7
Avatar billede allandk Nybegynder
16. februar 2000 - 12:29 #8
>>> pierre

du har et hængeparti!

Luk lige dette spørgsmål. Det er rigeligt besvaret.

Hvis ikke du er kommet videre, så skriv tilbage.

ab :)
Avatar billede agm Nybegynder
16. februar 2000 - 22:19 #9
Hej Pierre
Hos kka kan du tage Flash kurser:
http://www.kka.dk
De tilbyder nogle billige kurser, både aften, weekend el. dagkurser.
Avatar billede doc.biozork Nybegynder
17. februar 2000 - 12:51 #10
Hej Pierre.

Her er et site som jeg personligt har brugt mange gange... Gode tutorials + *.fla - eksempler

Mvh. biozork
Avatar billede doc.biozork Nybegynder
17. februar 2000 - 12:52 #11
Avatar billede sannen Nybegynder
13. marts 2001 - 14:49 #12
en go side hvor jeg lærte det grundliggende...Meget basale..
http://home4.inet.tele.dk/almo/
Avatar billede nicolair Nybegynder
18. marts 2001 - 14:46 #13
Ved du hvad.....jeg kan godt lære dig det!!!
Avatar billede nicolair Nybegynder
18. marts 2001 - 14:47 #14
Hvis du vil have mig til at hjælpe dig så send en mail til mig på Nicolair@sol.dk
Ses