Avatar billede lene5000 Nybegynder
20. august 2009 - 18:24 Der er 1 kommentar

automatisk sende mail til fast adresse

Jeg har nogle gange problemer med at mine email jeg sender ikke kommer frem.

Derfor sender jeg for det meste alle email til en hotmail ogsaa saa jeg ca ved om de er kommet frem.

Problemet er at jeg nogle gange glemmer at skrive hotmailen paa.

Saa jeg vil gerne vide om der er en indstilling hvor man kan faa Outlook Express til automaisk altid at sende beskedderne til denne hotmail via Bcc linien? Hvis ja saa hvordan?

MVH

Lene
Avatar billede htmlkongen Novice
21. august 2009 - 10:33 #1
Kan du ikke logge ind på dit kontrolpanel som håndterer din styring af mailen og derinde videresende alt til en give adresse?