Avatar billede janorakel Nybegynder
20. august 2009 - 13:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Uha, prøvede en rpm. libc på Ubuntu

Nu får jeg denne fejlmeddelelse:
BUG IN DYNAMIC LINKER ld.so: dynamic-link.h: 57: elf_get_dynamic_info: Assertion `! "bad dynamic tag"' failed!

Jeg kan ikke logge ind på serveren, via ssh, - kun editering af filer via noget Java på min webmin som stadig kører.

Mailserveren er gået ned men apache kører stadig.

Nogen som kender en configfil jeg kan ændre i, da de gamle libc6 filer stadig ligger der?

Med venlig hilsen

Jan Jacobsen
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2009 - 19:01 #1
Hvis du ikke får et svar her, kan man ofte få et på

http://www.linuxin.dk/node
Avatar billede janorakel Nybegynder
21. august 2009 - 12:32 #2
Har smidt den dér også :-)
Tak for det!
Avatar billede janorakel Nybegynder
27. august 2009 - 10:19 #3
Tak for hjælpen! Du må gerne smide et svar.

Jeg droppede problemet og installerede en Debian server i stedet.
Det fungerer nu fint, men det er lidt langsommere end andre server dist jeg har prøvet. Så der skal lige tilrettes lidt :-)
Avatar billede janorakel Nybegynder
10. september 2009 - 22:04 #4
?