Avatar billede batzmand Nybegynder
20. august 2009 - 12:01 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Editor

Hej.

Jeg skal bruge et editor program som vedlagte link, som kan implementeres på en asp.net side så man kan skrive fri tekst og derefter oploade til en asp.net side. Gerne gratis programmer..

http://www.fckeditor.net/demo
Avatar billede 2c Nybegynder
20. august 2009 - 12:11 #1
Hvad er der galt med fckeditor? Er det ikke gratis længere?

Sidst jeg brugte det, var det i hvertfald gratis, og virkede med asp.net. Det er dog også længe siden :-)
Avatar billede batzmand Nybegynder
20. august 2009 - 12:16 #2
Nej det koster... Men programmet behøver slet ikke at have alle de fancy knapper.. Der skal bruges skrifttype, størrelse, rykke tekst ind i midten og ikke så meget mere...
Avatar billede ladyhawke Novice
20. august 2009 - 13:45 #3
Hvad med TinyMCE?

Den er ret cool og editoren er gratis: http://tinymce.moxiecode.com/?id=powered_by_wysiwyg_v2
Avatar billede ladyhawke Novice
20. august 2009 - 14:00 #4
Et svar skulle det være
Avatar billede keysersoze Guru
20. august 2009 - 14:01 #5
Så vidt jeg kan se har FCKEditor de samme licensbetingelser de længe har haft - dvs både en Open Source (gratis) en en betalingsversion. Hvilken der skal benyttes afhænger af hvordan man bruger editoren - så den kan sagtens stadig være gratis.

Antallet af funktioner kan let styres med FCKEditor ved at pille i konfigurationsfilen - og som sagt kan der stadig benyttes en gratis version. Så umiddelbart er der ingen umiddelbar grund til at fravælge den.
Avatar billede batzmand Nybegynder
20. august 2009 - 14:04 #6
Ser rigtig godt ud.. Kan man implementere det sammen med Visual Studio ??
Avatar billede batzmand Nybegynder
20. august 2009 - 14:07 #7
http://www.fckeditor.net/license

Ifølge det her koster det noget... Eller har jeg misforstået det ?
Avatar billede ladyhawke Novice
20. august 2009 - 14:29 #8
Tiny kan bruges alle steder hvor du kan bruge JavaScript. Har brugt den i ASP.NET og i sharePoint. Der er så ikke "designview" men det er heller ikke nødvendigt, synes jeg.
Avatar billede batzmand Nybegynder
20. august 2009 - 14:33 #9
Okay.. Jamen det glæder jeg mig til at bruge... Tak for hjælpen..
Avatar billede keysersoze Guru
20. august 2009 - 14:57 #10
#7 De ting der står på licenssiden matcher mine kommentarer, nemlig at der er licenstyper alt afhængig af brug; en Open Source og en Closed Source, som har 3 priser.