Avatar billede jerasmus Nybegynder
19. august 2009 - 22:29 Der er 1 kommentar

Mikrofontilslutning!

Windows Vista Basic.

Hvordan tilslutter jeg min mikrofon(headset)til PCèn igen?  I kontrolpanelet under "Optagelse" i "Lyd" står der: Der er ikke installeret nogen lydenheder.  Det HAR virket indtil jeg fik deakviveret mikrofonen, så forsvandt det.

Håber I kan hjælpe mig.
På forhånd tak.

Mvh./ jerasmus
Avatar billede Blandy Praktikant
20. august 2009 - 11:02 #1
Så er det fordi du ikke har nogen driver installeret til dine lydenheder. Hvis det er et onboard lydkort du har, så skal du hente drivern fra din bundkorts producent, ellers hvis det er et lydkort der er tilsluttet i en slot på bundkortet skal du hente fra den producent. Normalt er der en standard driver i styrersystemet, men det er ikke altid at de passer til. Men hent driver til dit lydkort fra producentens hjemmeside.