Avatar billede kpringkobing Nybegynder
19. august 2009 - 21:31 Der er 3 kommentarer

Opsætning af Lacie Network Space 1 tb

Jeg har købt ovenstående.
Er forbundet til min PC via en Switch.
Jeg kan ikke finde ud af at få adgang til at lagre/læse på den.

Jeg har ikke erfaring i at oprette netværk mm.

En der kan hjælpe ?
19. august 2009 - 21:36 #1
RTFM *S*
(Der må da være en eller anden form for Manual/brugforviring  med ?)
Avatar billede ksoren Nybegynder
19. august 2009 - 21:38 #2
Ellers findes den her: http://www.lacie.com/download/manual/networkspace_en.pdf

Hvis du har kigget i den, hvad er du så i tvivl om?
Avatar billede TheRealBorg Nybegynder
19. august 2009 - 21:45 #3
Har du forsøgt at tilgå den via din Webbrowser??
Den er normalt "født" med en default ip adresse som du skriver ind i din internet browser, der vil du så finde mulighed for at configurer den efter dine behov.
prøv evt. at tilslutte den direkte til din PC og konfigurer din ip efter Lacie'ens og prøv da at "browse" den.

Hvis du ikke har erfaring i at sætte din PC op til specifikke IP så spørg gerne.. det er det folk er her for...

Lacie netværks HDD kører efter min erfaring iøvrigt gerne en form for LINUX OS ---BE PREPARED--- :)