Avatar billede caspersaa Nybegynder
19. august 2009 - 20:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hej ´jeg er ny

hvad bruge man sinne point til
Avatar billede snowball Novice
19. august 2009 - 20:15 #1
Velkommen til :)

Du bruger point til at stille spørgsmål for sådan som du lige har gjort.

Prøv og læs http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede mrgumble Nybegynder
19. august 2009 - 20:15 #2
Ingenting.
Men du kan ud fra pointene se, om en person har været længe på eksperten.dk og/eller har en masse accepterede svar, så det er en form for anciennitet. Der er dog en undtagelse, idet nogle brugere her ikke vil have point.

/Stefan
Avatar billede McSmokes Nybegynder
19. august 2009 - 20:16 #3
Man optjener point ved at svare tilfredsstillende på folks spørgsmål og man kan så bruge sine point ved at stille spørgsmål og give de svarende brugere point som belønning. Alt efter spørgsmålets sværhedsgrad koster det flere point at stille det.
Avatar billede supertekst Ekspert
19. august 2009 - 20:16 #4
Velkommen til.

Til at kunne "købe" svar på egne spørgsmål - f.eks. det du lige har stillet. Så jeg lægger et svar og det kan du så acceptere eller afslå.
Avatar billede mugs Novice
19. august 2009 - 20:20 #5
Og så er kotumen jo, at man ikke tager point for spørgsmål i denne kategori.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. august 2009 - 20:22 #6
Hmmm, den gode gamle "regel" om at spørgsmål vedrørende brugen af Eksperten er gratis er måske ikke gældende længere.  :-)
19. august 2009 - 20:24 #7
<caspersaa>: ... og som du nok har oplevet nu så kommer der mere eller mindre automatisk en E-mail til din opgivne E-mail adresse hver gang der er et indlæg i den/de tråde/spørgsmål du deltager i (samt selvfølgelig dem du til enhver tid selv opretter som denne)...
Avatar billede vejmand Juniormester
19. august 2009 - 20:27 #8
karise_larry >> He he, lov nu ikke mere end du kan holde.  :-)

Lige nøjagtig den del, har da godt nok haltet noget, her på det sidste.  :-)
19. august 2009 - 20:32 #9
...mere eller mindre automatisk ... *GH*
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 16:54 #10
#6
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Det er en "regel" brugerne af eksperten har indført. Det er således kun god kotyme - ikke et krav at man selv beholder point :)