Avatar billede hrc Mester
18. august 2009 - 12:58 Der er 3 kommentarer

Redesign jeres mails

Når et spørgsmål annonceres, er det direkte link til spørgsmålet gemt nede ved Spørgsmål:. Når der indløber kommentarer til spørgsmålet findes det direkte link pludselig i overskriften, altså efter teksten Der er kommet en kommentar til.

Hver gang man åbner en mail fra Eksperten skal man altså tjekke hvilken slags mail det er, før man klikker på et af de 4-5 links.

Lad det direkte link være overskriften og fjern link til profilen der har oprettet spørgsmålet. Den er unødvendig. Er heller ikke interesseret i linket til min profil, selvom jeg godt kan se fornuften i, at have den med her.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
19. august 2009 - 19:32 #1
Enig! :-)

Ens mails, lige meget hvilken type det er, tak. :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. august 2009 - 17:00 #2
Godt forslag!
Har irriteret mig lige siden nye eksperten kom...
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
02. september 2009 - 10:11 #3
Vi overvejer det lige i forbindelse med den nye mailer der skal leves sidst i september.