Avatar billede jod Nybegynder
18. august 2009 - 12:07 Der er 1 løsning

omdøb filer folder i netværks drev.

Hej,

Jeg har en extern hdd (my book world edition)tilsluttet min router.

mit problem er at på den ene af mine bærbar kan jeg ikke omdøbe filer eller folders på dette netværks drev.
jeg kan slette og oprette folder, men ikke omdøbe dem.

på de andre bærbar (både en som køre med Vista og en med Windows XP) computere er der ingen problemer med at omdøbe filerne.

computeren med problemet køre med Windows XP

er der nogen som har en ide til hvad som kan være galt?
Avatar billede jod Nybegynder
18. august 2009 - 13:42 #1
jeg omformulerer lige mit spørgsmål og tilføjer nogle flere point