Avatar billede danriis Nybegynder
18. august 2009 - 09:45 Der er 1 kommentar

Styresystem ps3

Hej nogle som har en guide til hvordan jeg installere et andet styresystem på min ps3. Har hørt noget om man kan installere noget linux - så den kan bruges som en almindelig pc med medie center.

Skal bare kunne gå på nettet fra den og kunne bruge XBMC.

Har en af de første 60gb versioner behøver jeg at skifte harddisk eller skulle der ikke være nok plads så.

gerne en guide på dansk og ellers så nem guide som mulig
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
18. august 2009 - 13:19 #1
http://www.ps3.dk/article-13-PS3-som-Media-Center.html

dette skulle virke, har ikke selv afprøvet det, men det var da bestemt værd at overveje!

vil gerne have tilbagemelding om hvordan det virker :)