Avatar billede dkcolossus Nybegynder
18. august 2009 - 04:07 Der er 6 kommentarer

Medlemskort

Hejsa eksperter!

Jeg skal have lavet et medlemskort system for en forening, der er drevet af frivillige. Paradisco.dk

Jeg har tænkt mig noget med magnetstribe, chip eller stregkode. Det skal bare være enkelt og fleksibelt.

mvh Thomas
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. august 2009 - 10:48 #1
Hvad spørger du om i denne sammenhæng?
Avatar billede dkcolossus Nybegynder
18. august 2009 - 13:08 #2
Jeg har brug for et system, hvor jeg kan lave medlemskort og hvor jeg kan scanne/registrere medlemmer, når de kommer.

Som jeg ser det, kan det ske ved, at der er en stregkode på kortet. Eller en magnetstribe. Eller noget helt andet.

Mvh Thomas
Avatar billede kgkg Nybegynder
18. august 2009 - 14:02 #3
Som bufferzone skriver, er det lidt svært at finde ud af hvad der er du søger.

Er det kort udstyret som du er interesseret i at vide noget mere om eller det om nogen kender noget til et kartotekssystem eller begge dele.
Avatar billede dkcolossus Nybegynder
18. august 2009 - 14:16 #4
Vi har en designer, der gerne vil designe selve kortet.

Det vi har brug for, er en løsning, hvor vi kan registrere medlemmerne og deres besøg, når de kommer i foreningen, da dette er et krav fra skat.dk.

Jeg har brug for en løsning, der er så hel og lige til at gå til som muligt.
Avatar billede kgkg Nybegynder
18. august 2009 - 15:30 #5
Jeg faldt lige over dem her:

http://www.winkas.dk/side.asp?sideid=11

De har da godt nok ingen priser listet, men skriv/ring til dem. Om ikke andet kan du da få et overblik om hvilken prisklasse som et færdigt system ligger i.

Når du finder et system som opfylder dine krav, så husk at afsætte lidt penge til noget backup løsning.
Avatar billede alhalma Nybegynder
18. august 2009 - 23:27 #6
Faldt over dette system der er gratis o.s.v. Vig foreningsprogram.
Det har været på banen i mange mange år og er under stadig udvikling. Har ingen relationer til programmet. Ved blot det benyttes og er en mulighed. Det findes her:
http://www.foreningsprogram.dk/joomla/index.php