Avatar billede Najmyr Nybegynder
17. august 2009 - 23:02 Der er 8 kommentarer

Media player på startlinjen?

Hvordan får jeg min media player til at minimere sig i en afspiller på startlinjen?
Når jeg højreklikker på startlinjen og vil tilføje værktøjslinjen Media Player, er den ikke listet?

Desuden, hvordan får jeg et ikon ned at ligge til højre for startknappen?

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2009 - 23:09 #1
Ikonerne til højre for start knappen ligger i den værktøjslinje der hedder Hurtig Start eller Quick Start - eller noget i den retning :) Når du har sat den til, så kan du tilføje ikoner ved simpelt drag'n'drop...

Så vidt jeg husker virker wmp-værktøjslinjen sådan, at du skal starte wmp og minimere den - efter du har tilføjet værktøjslinjen - for at den kommer frem.
Avatar billede Najmyr Nybegynder
17. august 2009 - 23:11 #2
Men jeg kan netop ikke tilføje værktøjslinjen, da den ikke står listet under - ja netop værktøjslinjer ved højreklik?
Avatar billede Najmyr Nybegynder
17. august 2009 - 23:11 #3
Og tak for det andet - nu kan jeg sove roligt :D
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2009 - 23:17 #4
>Men jeg kan netop ikke tilføje værktøjslinjen, da den ikke står listet under - ja netop værktøjslinjer ved højreklik?

Hvilken værktøjslinje kan du ikke tilføje? Hvis det er den med wmp - så kan jeg nok ikke hjælpe dig. Har aldrig brugt det :)
Avatar billede Najmyr Nybegynder
17. august 2009 - 23:39 #5
Ja, altså, når jeg højreklikker på startlinjen og går op under værktøjslinjer for at krydse wmp-værktøjslinjen af, er den der bare ikke. Der er kun Hyperlinks, Værktøjslinjen sprog, Skrivebord og Hurtig start.
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2009 - 11:56 #6
Så må jeg melde pas :< Desværre.
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2009 - 16:54 #7
Jeg har nøjaftig samme problem med min. Har valgt denne nødløsning.

At trække medieplayer ned i mindste størrelse fra både toppen og siden og så hver gang man vil minimere den, så brug den der ikke minimerer, men giver det en midterstørrelse.

Har fået at vide på spywarefri, at det kan løses ved
installere medieplayer en gang til.
Avatar billede Najmyr Nybegynder
27. november 2009 - 00:32 #8
Ja, mener også jeg før har måttet vælge den udvej.
I denne tid vælger jeg så at prøve at lære at leve med det :) Har ikke lige det store tidsmæssige overskud til at skulle tilrette mit musikbibliotek endnu engang.
Tak.