Avatar billede DanishDove Nybegynder
17. august 2009 - 19:21 Der er 5 kommentarer

Køb af MacBook til 4000 kr. - vidst nok 13"

Hey, hey. En af mine venner sælger sin MacBook for 4000 kr. + en gratis tattoo. Jeg overvejer at købe den. Han har original kasse mv. og den skulle vidst være på 2 eller 2.1 ghz, dual core, 1 gb ram og andet har jeg ikke lige fået afvide, men stort set alle MacBooks har vel GeForce grafikkort kort nu (eller hvad?), så det har den vel også.. Jeg skriver her for at høre lidt forskellige svar ang. prisen. Er det en rimelig pris - 4000 kr? Den har desuden installeret det nyeste OS X, altså Snow Leopard, men det er vel en beta, da den først udkommer i næste måned?

Den er ét år gammel.
Avatar billede ejldk Nybegynder
17. august 2009 - 20:40 #1
lyder som en udemærket pris, men du skal nok høre om han ikke har et styresystem til den som ikke er i beta.
men hvis ikke der er noget i vejen med den, er 4000,- sku i orden ;)
Avatar billede ejldk Nybegynder
17. august 2009 - 20:40 #2
men du kan jo altid prøve at presse den lidt ned, hvis der kun er snow leopard med til den...
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. august 2009 - 21:18 #3
Den model er med Intel's X3100 grafikchip.
Nvidia Geforce 9400M kom ført i modellerne lanceret i januar i år.

4000 er for meget, i forhold til at for 3300 mere kan man få den nye model.
Avatar billede DanishDove Nybegynder
18. august 2009 - 07:09 #4
Hvad vil så være en rimelig pris? 3500?
Avatar billede DanishDove Nybegynder
18. august 2009 - 14:12 #5
Synes i evt. det ville betale sig mere at købe en helt ny Macbook eller en Macbook Pro.. på længere sigt.