Avatar billede sysus Nybegynder
17. august 2009 - 15:28 Der er 3 kommentarer

Opdeling af pdf-dokument

Jeg har et pdf-dokument i A3 format. Jeg har fået det tilsendt sådan, men jeg vil gerne have ændret til at 1 A3 side skal være 2 A4 sider. Jeg har tjekket printerindstillinger, og kan vælge plakat, men så bliver det min. på 4 sider. Venstre halvdel på side 1 skal være side 1, højre halvdel på side 1, skal være side 2, venstre halvdel på side 2, skal være side 3 osv.....

Er der nogen, der kan hjælpe. Kvaliteten skal bevares!
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2009 - 16:21 #1
Der er sikkert flere måder at gøre det på, et bud er at hente denne konverter og lave dit pdf dokument om til et .doc og derefter omrokere indholdet så det passer med det du vil udskrive.

http://www.hellopdf.com/
Avatar billede sysus Nybegynder
18. august 2009 - 15:23 #2
Tak for rådet - men det virker desværre ikke. Al tekst kommer ikke med, så det er bare at starte forfra!

Hilsen

Susanne
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2009 - 17:28 #3
Ok, jeg må indrømme at jeg ikke har prøvet med et A3 format, men den plejer nu at få det hele med over i .doc filen.

Måske andre har et bud på en løsning