Avatar billede the-ripper Nybegynder
11. juli 2001 - 20:54 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

hvordan...

hvordan kan jeg se hvilken ram jeg har
Avatar billede gba Nybegynder
11. juli 2001 - 20:55 #1
ta karbinettet af og kik på dine ram
Avatar billede the-ripper Nybegynder
11. juli 2001 - 20:57 #2
jeg trikker mig tilbage fra experten fordi jeg har lavet så meget lort her
Avatar billede makse Nybegynder
11. juli 2001 - 21:14 #3
Og så overfører du point til din nye bruger, eller hva?
Avatar billede tommyf Nybegynder
11. juli 2001 - 21:22 #4
Det ser ud som om at eksperten snart har 2 bruger mindre...
Har I en troværdig forklaring, eller skal vi bare sende en mail til Admin?

The-Ripper overføre ALLE sine point til GBA som er 0dage gammel, spørgsmålet er dårlig formuleret, det samme er svaret der kommer efter 1minute efter....
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
11. juli 2001 - 21:36 #5
snyd svindel bedrag
Avatar billede makse Nybegynder
11. juli 2001 - 21:43 #6
Mail sendt til Admin.
Avatar billede gba Nybegynder
11. juli 2001 - 21:44 #7
og jeg skal nok være god nu hvis i vil lade mig bevise det ved at jeg giver point til den der har svaret rigtig og hvis jeg ikke gør det syntes jeg det er i orden at jeg vil blive smit ud
Avatar billede kapla Nybegynder
11. juli 2001 - 21:47 #8
Avatar billede no_doubt Nybegynder
11. juli 2001 - 21:48 #9
du har snydt så giv admin de fuske points så har du MÅSKE en lille chance
Avatar billede kornfreak Nybegynder
11. juli 2001 - 22:01 #10
Nå det er her de kommer fra!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
11. juli 2001 - 22:07 #11
Så er spørgsmålet bare om kornfreak er en tredje bruger ???
Avatar billede kornfreak Nybegynder
11. juli 2001 - 22:12 #12
Ja klart ..jeg snyder mindst 8 gange om dagen..og høster points for hårdt :P ..ik en skid mand..jeg svarer på spørgsmål 2 dage i månenden eller sårn noget...heh..
Avatar billede kornfreak Nybegynder
11. juli 2001 - 22:14 #13
<snip>
www.gameboy-advance.subnet.dk
Info om gameboy advance og download\'s af gameboy spil og meget andet
</snip>

Fra the-ripper\'s fritekst, jeg aner ikke engang hvad en sårn gameboy advance er ..lol..

Avatar billede theartist Nybegynder
13. juli 2001 - 23:56 #14
hvis det er fra the-rippers fritekst, så er det pudsigt at netop gba gerne for kort tid siden ville have vurderet sit site omhandlende Gameboy advance og endnu mere pudsigt at det ligger på eksakt samme URL http://www.eksperten.dk/spm/88984, folk er simplethen så dårlig til at snyde, at de næsten burde have lov til det...

Avatar billede connie Nybegynder
15. juli 2001 - 00:03 #15
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. juli 2001 - 21:34 #16
spørger/svarer slettet