Avatar billede mrmox2 Nybegynder
17. august 2009 - 08:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Billig bærbar til WoW

Hej, jeg skal finde en bærbar - gerne billig -  med 15" skærm (eller 15,4 eller hvad det nu bliver) som kan afvikle WoW

Tænker omkring 5000 hvis det kan lade sig gøre

Nogle forslag?
Avatar billede sjebber Nybegynder
17. august 2009 - 11:08 #1
Windows XP SP3 or Vista SP1
Pentium 4 1.3 GHz or AMD Athlon XP 1.5 GHz. Dual-core recommended.
RAM: 512 MB/1 GB for Vista. 1 GB/2 GB recommended.
Video: GPU with hardware transform and lighting and 32 MB VRAM. Recommended 128 MB VRAM.

Det skulle da være til at finde :)
Nu er det noget tid siden jeg har købt bærbar, efter jeg købte min meget dyre Dell pc har jeg ikke haft brug for forbedring, men hvis du vil i en lidt lavere pris-klasse kunne jeg nok godt tro at Zepto var mere for dig?

- Selvom Zepto har haft problemer med økonomien, så du skal nok ikke regne med at de altid vil være omkring (til evt at dække garanti osv)

Source: www.wow.com
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
17. august 2009 - 13:26 #2
joh, men jeg tænker at det er sådan at et er spilkrav, et andet om man synes spiloplevelsen er OK

så jeg tænker nærmest på om der er en der har købt PC og spiller WoW på den - vel at mærke i den prisklasse?

mvh thomas
Avatar billede den33 Nybegynder
17. august 2009 - 13:38 #3
Jeg spiller WOW på en lenovo T60 bærbar, og det køre fint.
Men man kan tydligt se forskel på den og en rigtige spille maskine med et godt skærm kort.
Men da jeg starte med wow var det på en bærbar, så jeg har vendet mig til det.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
17. august 2009 - 20:32 #4
hmm, på laptops.dk ser det ud til at grafikkortet er Intel 950. Hvis det kører tåleligt, så må meget kunne bruges. Er det samme kort din har?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. august 2009 - 21:31 #5
Tjah...

De krav til wow skal tages med et gran salt!

Glem alt om onboard grafik. De indeholder ikke de funktioner der gør wow til at holde ud at kigge på.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
23. februar 2010 - 20:19 #6
lukker
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2010 - 20:22 #7
Hvad blev det til?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
24. februar 2010 - 00:33 #8
Faktisk ikke noget.

Det var en bekendt der spurgte mig om jeg havde et fif, og det endte med at han fortsatte med sit gamle hakkebrædt :-)

/thomas