Avatar billede Hosh Nybegynder
16. august 2009 - 19:31 Der er 7 kommentarer

Css wcs race upload til server.

Hej.

Jeg har lavet min egen wcs race til css, og nu vil jeg gerne have det uploadet til en server der kører wcs mode (jeg ejer ikke serveren)

Håber I kan hjælpe.
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
16. august 2009 - 20:22 #1
Du skal ind i serverens/cstrike/addons/evenscripts/wcs/WCSraces/ og finde en fil der hedder es_WCSraces_db.txt. Der i paster du din egen race du har lavet. Håber du kan få det til at virke :=)
Avatar billede Michael2650 Nybegynder
20. august 2009 - 10:59 #2
Virkede det ?
Avatar billede zek1n Nybegynder
28. december 2010 - 14:11 #3
Hejsa jeg har købt en css WCS server men kan ikke finde nogen extra racer vis i kan hjælpe kunne det være dejligt

Hvordan laver man privat racer?
Avatar billede bilbodog Nybegynder
03. januar 2011 - 16:57 #4
Jeg har nogle racer du kan få??? Intreserret? Skriv til mig.

casperpvp@gmail.com
Avatar billede bilbodog Nybegynder
25. juni 2012 - 17:11 #5
Hey Hosh, hvis De stadig er tilstede på dette site, kan De være mere end velkommen til at skrive til mig over Steam, Skype eller maile mig på:
Steam: bilbodog
Skype: bilbodog2
Email: casperpvp@gmail.com

Ellers kort sagt skal De finde denne lokalitet for SRCDS Servere:
"SRCDS\orangebox\cstrike\addons\eventscripts\wcs\ini\races.ini\races.ini"

Ellers denne lokalitet for Web-Hostede Servere:
"IP_på_Serveren\orangebox\cstrike\addons\eventscripts\wcs\ini\races.ini\races.ini"

Men husk, det var:
Steam: bilbodog
Skype: bilbodog2
Email: casperpvp@gmail.com
Avatar billede bilbodog Nybegynder
25. juni 2012 - 17:11 #6
Hey Hosh, hvis De stadig er tilstede på dette site, kan De være mere end velkommen til at skrive til mig over Steam, Skype eller maile mig på:
Steam: bilbodog
Skype: bilbodog2
Email: casperpvp@gmail.com

Ellers kort sagt skal De finde denne lokalitet for SRCDS Servere:
"SRCDS\orangebox\cstrike\addons\eventscripts\wcs\ini\races.ini\races.ini"

Ellers denne lokalitet for Web-Hostede Servere:
"IP_på_Serveren\orangebox\cstrike\addons\eventscripts\wcs\ini\races.ini\races.ini"

Men husk, det var:
Steam: bilbodog
Skype: bilbodog2
Email: casperpvp@gmail.com
Avatar billede bilbodog Nybegynder
25. juni 2012 - 17:12 #7
Hovsa, ved ikke lige hvad der skete siden den tidligere kommentar kom 2 gange?