Avatar billede maximuss1001 Nybegynder
16. august 2009 - 11:18 Der er 5 kommentarer

Program til at lave DVD med

Hej,

Jeg har nogen feriebilleder og noget video fra samme ferie som jeg gerne vil have brændt ud på en dvd. Det jeg gerne vil er at at man f.eks. kan starte med at vise nogen billeder og så vise noget video fra samme område lige bagefter etc. Det skal være muligt at ligge noget tekst ind som forklarer hvor det f.eks. er taget og noget baggrundsmusik.

Er der nogen som kender et program der kan det ?
Det gør ikke noget at der skal licens til, men da jeg er på SU har jeg ikke ubegrænset mængde penge til rådighed :)

Bjarne
Avatar billede mrtn Nybegynder
16. august 2009 - 11:24 #1
Microsofts gratis 'Windows DVD Maker' er udemærket!
Avatar billede mrtn Nybegynder
16. august 2009 - 11:25 #2
Avatar billede tiger_dk Mester
16. august 2009 - 11:50 #4
jeg har licens på det her program www.codejam.com, det kan virkelig det hele ! men det koster også en del ! Er virkelig godt tilfreds med det, supporten er bare i top !!

Har lavet en del DVD, med videoer til og musik kørende i baggrund, resultatet har bare været i tiptop !

http://www.codejam.com/buy.htm

MemoriesOnTV4
Avatar billede justrace Novice
17. august 2009 - 00:48 #5
Premiere Elements 7 kan ret meget, og er ret nemt når man er kommet i gang.