Avatar billede JeanJensen Nybegynder
14. august 2009 - 08:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mouseover som play i videofilm

Hej I superbrugere.

Jeg er totalt ny udi i Flash. Jeg har dog Flash Professional 8...

Jeg har en filmstump som skal vises på vores hjemmeside. Når selve siden loades, skal filmen straks vise et still-billede som jeg har forudbestemt fra et bestemt sted i filmen samt begynde at loade.

Når brugeren så fører musen ind over "still-billedet" skal filmen automatisk starte (hvis/når filmen er færdig med at loade). Samtidig skal fremvisermenuen vises nederst inde i selve filmen (ikke under) - semi-transparent.

Når filmen er færdig, skal samme still-billede som filmen startede med, vises igen - og hele møllen kan nu starte forfra.

Når filmen er startet, skal den vises færdig!! Brugeren kan dog via fremvisermenuen trykke på stop (eller klikke sig væk fra siden).

Jeg håber meget, at der er en venlig sjæl, som kan hjælpe mig...
Avatar billede JeanJensen Nybegynder
12. maj 2010 - 11:18 #1
Hmmm...
Avatar billede Babzen Nybegynder
11. februar 2011 - 16:43 #2
Hej,
Jeg er interesseret i om du nogensinde fandt ud af svaret?
For jeg kunne godt bruge lidt hjælp, skal nemlig lave præcis det samme som du beskriver der.