Avatar billede j-roar-h Nybegynder
13. august 2009 - 15:28 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se hjemmesiden på nettet

Hej.

Jeg har lavet en hjemmeside i html (css) med flash elementer.

Jeg har bare det problem at jeg ikke kan se flash elementerne når jeg skal se det på nettet, men kan sagtens se det i dreamweaver.

Hvorfor det?

På forhånd tak!
Avatar billede dortek Nybegynder
13. august 2009 - 15:34 #1
Kommer der nogen fejlmeddelelse op i browseren?
Avatar billede keysersoze Guru
13. august 2009 - 15:38 #2
mest nærliggende er at flash-elementerne enten ikke er uploadet eller at henvisningen til dem er forkert.
Avatar billede trekkies Juniormester
13. august 2009 - 15:59 #3
Har du et link, så vi kan se din kode?
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
14. august 2009 - 08:37 #4
Der kommer ikke nogen fejlmeddelse op.

Link: http://rtktennis.wep.dk/index.htm
Avatar billede keysersoze Guru
14. august 2009 - 09:26 #5
du har rigtig mange javascript-fejl så jeg vil mene at det er dine referencer til dine js-filer der er forkert - en sti som denne

../../../../Privat/skole/Portfolio/Hjemmeside/HTML_web/Scripts/AC_RunActiveContent.js

ser også lidt vel underlig ud specielt set i forhold til at siden befinder sig i roden. Sørg for at filerne er uploadet og at du refererer korrekt til dem.
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
14. august 2009 - 11:22 #6
nu har jeg prøvet at linke til dem igen. men det hjalp ikke.. Hvordan ændrer jeg det med javascript fejl. Den laver jo selv filen. Og ved ikke hvordan og hvor jeg skal refererer til den?

hvordan får jeg fjernet rodet... forsvinder det, hvis der ikke er fejl i javascriptet?
Avatar billede keysersoze Guru
14. august 2009 - 11:50 #7
Nu har du linket filerne til

file:///OSX/Users/mac_04/JRH_JOBS/Diverse/Privat/skole/Portfolio/Hjemmeside/HTML_web/Scripts/AC_RunActiveContent.js

Og jeg er ret sikker på at det ikke er mange andre end dig selv der har nøjagtig den fil på præcis den placering. En rigtig sti kunne fx se sådan ud;

/scripts/AC_RunActiveContent.js
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
14. august 2009 - 12:50 #8
Super... Tak. Det virker... laver du et svar?
Avatar billede keysersoze Guru
14. august 2009 - 13:07 #9
svar :)

Du har i øvrigt stadig en js-fejl (husk at slå visning af fejlene til når du har det lille gule ikon nede i venstre hjørne af IE);

Message: 'document.form.Firstname' is null or not an object
Line: 10
Char: 1
Code: 0
URI: http://rtktennis.wep.dk/index.htm
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
14. august 2009 - 14:13 #10
Jeg sider på en mac, så bruger ikke ie, men firefox...

Jeg har nu fået det problem at jeg ikke kan se siden hvis jeg bare "tester" den, men kan sagtens se den når den er lagt ud på nettet.

så vidt jeg kan se, står der slet ikke noget i linje 10? Så ved ikke hvad problemet er...
Avatar billede keysersoze Guru
14. august 2009 - 21:34 #11
linje 10 er din body;

<body onLoad="document.form.Firstname.focus()">

jeg arbejder ikke selv i DW så ved ikke hvad man kan gøre for at sætte det korrekt op - men måske kan du bare fjerne den første skråstreg i henvisningen altså

scripts/AC_RunActiveContent.js
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
17. august 2009 - 09:06 #12
tak...

Det var bare en skråstreg der skulle fjernes.
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
18. august 2009 - 16:07 #13
nu er jeg stødt på endnu et problem..

Jeg kan ikke se den flash fil jeg har sat ind på min forside... Man kan se den er der, hvis man højreklikker, men man kan ikke se den.

Nogen der ved hvorfor?
Avatar billede olebole Juniormester
27. august 2009 - 23:58 #14
<ole>

Det skyldes øjensynligt fejl i swf'en

/mvh
</bole>