Avatar billede marksdb Nybegynder
13. august 2009 - 13:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bsod

Jeg har for et par dage siden installeret en ny harddisk og nogenlunde samtidig er jeg begyndt at få bsod på tilfældige tidspunkter.
Selvom jeg har slået det fra så genstarter den automatisk før jeg kan se fejlkoden.
Er det muligt at tyde minidump-filerne og derved finde fejlens oprindelse?

På forhånd tak.
Avatar billede pkbech Juniormester
13. august 2009 - 17:10 #1
Ved ikke om det er muligt meeeen find nye driver på din computer hvis problemet forsætter send harddisk tilbage på garenti! For det er sandsyndligt at det er der den er gal. En af dine eneste steder jeg har fået BSOD i XP/Vista er ved fejl sektore på harddiske.
Avatar billede pkbech Juniormester
13. august 2009 - 17:16 #2
Her er en basal guid til BSOD som måske kan lede dig på sportet meeen er ret sikker på det er din nye harddisk ;) sorry

http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleID=1647
Avatar billede marksdb Nybegynder
16. august 2009 - 13:29 #3
Igår frakoblede jeg den nye harrdisk for at finde ud af om det var den der var problemet men kan nu konstatere at computeren stadig går i bsod.
Det sker endda kun når jeg starter maskinen efter den har været slukket i noget tid. Efter bsod popper frem og genstarter systemet så kører alt fint.