Avatar billede xMullex3 Nybegynder
11. august 2009 - 21:03 Der er 4 kommentarer

Ipod + Nike

Hej :)

På en ipod touch er der noget der hedder Nike + Ipod, som er et træningsprogram på Ipoden. Der står, at man skal gå rundt for at aktivere sensoren, men den finder den ikke. Er det fordi man skal have net på for at kunne gøre det, for det har jeg ikke, eller hvad kan der være galdt?

Nogen der kan hjælpe ?

Hilsen mig
Avatar billede ejldk Nybegynder
11. august 2009 - 21:39 #1
for at den virker er jeg ret sikker på at du skal have et nike produkt, fx. et par løbesko, som du så kobler til ipoden... men ved det ikke. prøv at spørg på et appleforum.
Avatar billede xMullex3 Nybegynder
11. august 2009 - 22:54 #2
Okay tak :)
Avatar billede igoogle Forsker
12. august 2009 - 10:48 #3
Du skal købe en sender (footpad) .. http://store.apple.com/dk/product/MA368ZM/C?fnode=MjgwNTcxNA&mco=MzMwMzQw sådan en..
Avatar billede igoogle Forsker
12. august 2009 - 10:49 #4
og det var svaret :)