Avatar billede gipa Nybegynder
11. august 2009 - 09:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

CSS-fejl - nogen der kan hjælpe?

Hey

Jeg er i gang med mit første CSS-layout. Jeg har rettet i en eksisterende CSS-fil, og det er næsten lykkedes!  :o)
Men der er en blank "linie" midt i designet, og jeg kan ikke lure hvorfor.

Kan nogen lokkes til at kigge på filerne, og se hvad der er galt?

:o)  Rie
Avatar billede olebole Juniormester
11. august 2009 - 09:21 #1
<ole>

Læg et link til siden  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede gipa Nybegynder
11. august 2009 - 09:36 #2
Ah! Tænkte at I måske skulle bruge filerne...  :o)

http://www.god-mandag.dk/test.html
Du kan se det hvide under menuen (hvor kanterne i siderne ikke går op til menuen). Det er dét, jeg gerne vil have væk...
Avatar billede repox Seniormester
11. august 2009 - 09:48 #3
Et gæt ville være at din #menu er for høj.
Tilpasset til en
height: 60px;

så det ud til at passe i Firefox, men det er ikke sikkert det giver det samme i IE.
Avatar billede gipa Nybegynder
11. august 2009 - 09:58 #4
Du har da ret!! Det virker!

Tusind tak for hjælpen!  :o)

Lægger du et svar, så jeg kan give dig point og lukke tråden?  :o)
Avatar billede repox Seniormester
11. august 2009 - 10:01 #5
Det fik du her.