Avatar billede wipe-out Nybegynder
11. august 2009 - 07:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fra egen SBS til hosting - hvordan sikres mailen kommer til ny server ?

Jeg vil nedlægge min egen small business server (eget domaine) da den er for dyr i administration (kan intet selv på den) og have en hosting løsning. Hvordan sikre jeg min mail (de 3 tilknyttede adresser) kommer til den ny server, så den ikke henvises til den nedlagte. Om muligt ønskes en udførlig beskrivelse.
Avatar billede leif Seniormester
11. august 2009 - 07:37 #1
Ændre MX recorden på domænet således at mail sendes ny server og først 5 dage efter så slukker du den gamle server.
Avatar billede wipe-out Nybegynder
23. januar 2011 - 00:35 #2
.