Avatar billede erlandsen Seniormester
10. august 2009 - 18:15 Der er 8 kommentarer

flytning af kalender

jeg har importeret mine gamle data fra en engelsk outlook til en dansk.

jg har herefter manuelt flyttet e-mails fra de engelske mapper til de danske.

hvordan gør jeg med kalenderen?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
10. august 2009 - 18:58 #1
flytter på samme måde
mount .pst filen
og derefter copy-paste
Avatar billede erlandsen Seniormester
10. august 2009 - 19:09 #2
mount .pst filen ?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
10. august 2009 - 19:11 #3
ja i outlook
har du da ikke dine mail og kalender i en pst fil
Avatar billede noit Nybegynder
10. august 2009 - 19:36 #4
Eller hva med at kontakte Nordic IT og få oprettet en Groupware konto og så flytte dine kalender oplysninger nemt og sikkert, samt få en backup...

www.nordic-it.no
Avatar billede erlandsen Seniormester
11. august 2009 - 10:29 #5
jeg har flg. to mapper:
calender
kalender

aftalerne ligger i calender og skal flyttes over i kalender.
er der ikke et view hvor aftalerne er listet under hinanden så man kan flytte dem fra den ene kalender til den anden?
Avatar billede noit Nybegynder
11. august 2009 - 10:47 #6
Hej,

Calender og kalender er det på samme maskine ?

Du kan evt. gå op i menuen og under Vis -> aktuel visning -> alle felter : så skulle du få vist alle aftaler under hinanden.

Se om du kan flytte alle aftaler på engang..

Hvis ikke.. så skriv til mig her på eksperten i mail funktion.

Noit
08. juni 2011 - 08:03 #7
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede erlandsen Seniormester
09. juni 2011 - 08:02 #8
så vidt jeg husker så:

Du kan evt. gå op i menuen og under Vis -> aktuel visning -> alle felter : så skulle du få vist alle aftaler under hinanden.