Avatar billede aron_her Nybegynder
10. august 2009 - 13:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hjælp til spillet GRID

jeg har kommet til at smide discen væk til spillet og den beder HELLE TIDEN om en disc. Jeg ved ikk hvordan jeg kan komme til at spille det igen, uden min disc...  skriv hvis du ved hvordan :)
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2009 - 13:42 #1
Til andre ekspertem brugere og administratorer, dette kan vel ikke betegnes som et spørgsmål om noget illegalt, da aron_her jo så ganske tydeligt gør opmærksom på at han faktisk ejer spillet, vel?

Prøv at kigge her:
Fjernet af admin
Avatar billede aron_her Nybegynder
10. august 2009 - 14:04 #2
og hvad skal jeg så gøre når jeg har downloadet den...
Avatar billede snowball Novice
10. august 2009 - 14:19 #3
kimsey0: Vi bliver desværre nødt til gøre det ens for alle, og holde på, som det også står i reglerne, at den slags slet ikke må nævnes på Eksperten.

Jeg kan godt se, at det er ærgerligt når folks hensigter er reelle nok som i dette tilfælde, men hvis den næste der kommer forbi spørgsmål har samme problem, men sidder med en ulovlig udgave af spillet, så har Eksperten pludselig hjulpet med ulovligt software.

aron_her: Velkommen til Eksperten :)

Som ny bruger vil jeg foreslå dig at læse lidt på FAQ'en, og især http://www.eksperten.dk/faq#faq-3 eftersom du allerede har "lukket" dit spørgsmål ved at acceptere dit eget svar.
Avatar billede aron_her Nybegynder
10. august 2009 - 14:21 #4
og hvad skal jeg så gøre når jeg har downloadet den...
Avatar billede aron_her Nybegynder
10. august 2009 - 14:23 #5
okay :)
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2009 - 16:27 #6
Snowball, jeg kan godt se hvad du mener, og du er velkommen til at fjerne mit link. Jeg er jo desværre ikke selv i stand til at gøre det, da i har valgt ikke at lave en "Ret indlæg" funktion.