Avatar billede olemongol Nybegynder
11. juli 2001 - 16:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pouting and Remote Access

Er der en af jer kloge nørder der ved hvad for porte jeg skal give min Router (fra CyberCitry) så min VPN forbindsel med Pouting and Remote Access i Windows 2000 Advance server
Avatar billede olemongol Nybegynder
11. juli 2001 - 16:55 #1
Hvorfor er det ingen der kan svare lidt hurtigt  :O(((
Avatar billede goulduck Nybegynder
11. juli 2001 - 17:41 #2
Fordi vi også har et liv ved siden af eksperten?
Avatar billede gephion Nybegynder
11. juli 2001 - 21:40 #3
Hvad er et liv?

Btw olemongol: Hvorfor får du ikke bare CC til at åbne hele lortet i routeren og så bare smækker en firewall på serveren?

Det har jeg fået gjort, og du sparer dig selv for en masse fremtidigt besvær..

(Men jeg finder lige de portnumre frem der, har det stående i mine noter et sted)