Avatar billede dunlio Nybegynder
08. august 2009 - 07:51 Der er 6 kommentarer

Bærbar tastatur meget klistret.

Godmorgen.
Jeg var desværre lidt for fuld her for leden en dag, da jeg kom hjem væltede jeg lidt sommersby i min bærbars venstre side.
Fjernede batteriet og vendte den på hovedet. Den har tørret i 24 timer, og fungerer helt fint.

Men tasterne er blev så klistret UNDER tasterne.. Og de er virkelig ikke til at fjerne..

Hvordan kan jeg gøre mine taster "lette" at trykke på igen?
Skal begynde på gym igen i morgen, så det ville være cool, hvis nogle havde et godt svar :-)

Har en dell vostro 1520 :-)
Avatar billede tiger_dk Mester
08. august 2009 - 08:28 #1
har prøvet præsis det samme, da var dog ikke mig der spildte noget ud over mit tastertur, men der sad ved siden af mig, der kom til at gøre det. Man kan tage tasterne af, være sikker på at sætte dem det rigtige sted igen, når de skal på. Prøv at rense dem en og en !
Avatar billede dunlio Nybegynder
08. august 2009 - 08:34 #2
Har prøvet at tage en tast af.. Det er en underlig måde de bliver låst fast på.. Kan ikke engang få den jeg tog af, på igen. :'(

Ellers havde jeg gjort det! (:
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
08. august 2009 - 11:11 #3
http://www.bit-tech.net/hardware/peripherals/2009/07/05/the-best-way-to-clean-your-keyboard/1  - her er et firma der tester den bedste måde at rense sit keyboard på - den jeg ville anbefale hvis dit tastatur ikke tager skade er at putte det i opvaskemaskinen, men dog med skånsom vask - og lade det tørre i 2 til 3 dage, så alt vand er helt ude af tastaturet.
08. august 2009 - 12:16 #4
Avatar billede oeg Nybegynder
08. august 2009 - 16:41 #5
At vaske sit tastatur er en kortsigtet løsning.
Hvis man vasker det vil der altid være rester som gøre at det begynder at ire (ruste). Med dette i tankerne kan man selvølgelig godt prøve, men den eneste rigtige løsning er at udskifte det til et nyt.
Avatar billede tiger_dk Mester
11. august 2009 - 13:19 #6
har du fået renset dit tastertur, eller har du fået et nyt der til ?