Avatar billede sgivoni1 Nybegynder
08. august 2009 - 07:13 Der er 8 kommentarer

Tidligere oprettet bruger

Hej

Jeg har oprettet brugeren sgivoni men kan ikke logge ind. Jeg har logget ind med brugernavnet og får beskeden at jeg nu skal benytte email - jeg ved ikke hvilken og det ser ikke ud til at de emails jeg benytter virker.

Jeg vil hellere have sgivoni end denne nyoprettede sgivoni1.

Håber I kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Simon
Avatar billede frendsen Nybegynder
08. august 2009 - 08:29 #1
Se under - min profil - hvilken e-mail adresse du
har oplyst.
Avatar billede riversen Nybegynder
08. august 2009 - 09:46 #2
#1: den er jo skjult som standard
Avatar billede frendsen Nybegynder
08. august 2009 - 09:51 #3
Skjult for andre ja.
Men han kan se sin egen e-mail adresse.
Det er vel den der skal bruges til log in.
Avatar billede riversen Nybegynder
08. august 2009 - 10:05 #4
jamen han kan jo netop ikke logge ind
Avatar billede snowball Novice
08. august 2009 - 11:44 #5
Den tilknyttede email står ganske tydeligt i en rød kasse når du logger ind med brugernavnet:

Fremover skal du logge ind med din e-mail. <email>

Email'en er også udfyldt i login feltet når den besked vises.

Så prøv at logge ind med brugernavnet igen.
Avatar billede sgivoni1 Nybegynder
09. august 2009 - 22:39 #6
Hej Snowball

Tak for svaret - beskeden der står er:

Bruger log ind
Fremover skal du logge ind med din e-mail.

Hvilket jo kan tyde på at der ikke er tilknyttet en email til min bruger - hvad skal jeg så gøre? Det er jo en ældre profil (2006) - kunne det være jeg ikke skulle oprette en email den gang????

Mvh
Simon
Avatar billede sgivoni1 Nybegynder
09. august 2009 - 22:46 #7
Til Frendsen og riversen

Tak for svarene - som riversen er inde på kan jeg netop ikke logge ind så det er ikke muligt at se min email - og som jeg kan forstå på snowball burde den stå i den røde boks når jeg forsøger at logge ind - hvilket den desværre ikke gør.

Mvh Simon
Avatar billede riversen Nybegynder
10. august 2009 - 06:21 #8
#7: heller ikke her. Skrev det dog ikke, da jeg tænkte man kunne have lavet en finurlighed, så den kun viser email, hvis man aldrig havde brugt den før. Snowball "lød" så overbevisende :)