Avatar billede charley78 Novice
07. august 2009 - 14:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

billede har stykke med gråt på nettet, hvordan kan det ændres?

foto ses kun halvt - se oppe til højre: http://www.daisyhill.dk/

Kan nogen fortælle hvorfor billedet øverst til højre kun ses halvt i alle browsere?
Og hvordan kan man reparerer det? Hvilket billedformat er sikkert?
Avatar billede mall Nybegynder
07. august 2009 - 14:58 #1
Jeg kan ikke se der skulle være noget problem hos mig?
Avatar billede Rosenkjaer Novice
07. august 2009 - 16:01 #2
Jeg ser heller ingen problemer her fra?

Har du selv løst problemet, så læg selv et svar og tag point, ellers må du gerne vise et screenshot af dit problem..

M.v.h. Johnny
Avatar billede j4k0b Nybegynder
07. august 2009 - 16:02 #3
Det er vist det her billede han snakker om:
http://www.daisyhill.dk/images/hvalpe-030.jpg

Når jeg gemmer billedet og åbner det i Photoshop fejler det stadig. Prøv at brug "Save for web" (Ctrl+Alt+Shift+S) og vælg JPEG under format øverst til venstre.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
07. august 2009 - 16:03 #4
øverst til højre :)
Avatar billede charley78 Novice
07. august 2009 - 16:10 #5
jeg har savet for web og både som jpg, png og sidst som en gif. Nu er et nyt problem kommet op. Serveren gemmer fotoet som en fil, der vejer 0kb.
Ellers burde det jo fungere... vender tilbage, når hosten har løst sin del af problemet!
Avatar billede charley78 Novice
30. oktober 2010 - 12:44 #6
- ja undskyld jeg ikke vendte tilbage dengang. Nogen der vil have points?
Avatar billede charley78 Novice
04. november 2010 - 21:38 #7
med henvisning til flg. http://www.eksperten.dk/spm/923100#reply_7679960, der bare er en af mange sure kommentarer til mine udestående points, runder jeg hermed af med at tage pointsene tilbage. Har ventet en uges tid siden jeg tilbød pointsene..!