Avatar billede SebastianN Nybegynder
07. august 2009 - 11:42 Der er 1 løsning

"Not implemented" fejlbesked i Internet Explorer på ASP.NET site

Hej

Jeg har udviklet et ASP.NET webforms projekt for en kunde, som på det sidste er begyndt at blive plaget af "Not implemented" fejlbeskeder.

"Not implemented" er Internet Explorers måde at udtrykke en HTTP fejlkode 501, som betyder noget i retning af at serveren ikke kan forstå hvad klienten (browseren) siger.

Imidlertid bliver der ikke logget nogle 501 fejl af IISen. Ej heller kunne jeg finde nogen 501 fejl i en log fra kundens browser over alle HTTP headere som var blevet udvekslet i en rum tid.

Fejlen opstår ofte, men periodisk, og den opstår ved tilsyneladende tilfældige handlinger - dog er fællesnævneren at det er et postback til serveren af en eller anden art (dropdownlist, knap, you name it).

Jeg kan ikke selv fremprovokere fejlen, kun kunden oplever den, på sin egen TDC Erhverv internetforbindelse.

Fejlen kan altså hverken konstateres i logs fra IIS, ASP.NET eller kundens browser - men dog opstår den.

Gode idéer ønskes. Google siger ikke meget om fejlen.
Avatar billede SebastianN Nybegynder
28. august 2009 - 16:10 #1
Fejlen ikke opstået sidenhen.