Avatar billede Pedromand Nybegynder
07. august 2009 - 10:19 Der er 7 kommentarer

CorelDREW X4 problem med symbol Manager

Jeg har lige opgraderet fra X3 til X4
Jeg tegner i 1:50 og har lavet symboler i samme målestok.
Men i den nye X4 version kommer symbolerne ind i en meget lille størrelse.
Er der nogen der kan hjælpe med mit problem ?

Kører på XP
Avatar billede ebea Ekspert
07. august 2009 - 11:21 #1
Hej! Er det ved import af symboler du får problemet, ved brug af Docking Manager (Ctrl+F6), og så hente eksisterende symboler ?.
Avatar billede Pedromand Nybegynder
07. august 2009 - 11:30 #2
Jeg hiver symboler ind fra symbol manager
Der er oprettet i X3
Avatar billede ebea Ekspert
07. august 2009 - 12:35 #3
Jeg ved ikke om du har CorelDraw 12, men hvis du har, kunne du prøve at tage dem ind der, og se om de ændrer sig der. CorelDraw X3 er jo kendt for at have en del fejl, og det kunne være at den opfatter symboler lidt anderledes end X4 udgaven.
Avatar billede Pedromand Nybegynder
07. august 2009 - 12:53 #4
Jeg har "kun" X3 + X4 :-) så skulle jeg jo være proff. kørende.
;-)
Avatar billede ebea Ekspert
07. august 2009 - 13:10 #5
Der er den mulighed at du prøver at sende mig nogle eksempler på dem du har lavet, og som er problemet, og så kan jeg prøve at hente dem ind i CorelDraw 12, og se om samme problem opstår. Om så du mener at du er prof. kørende, kan jo diskuteres.
Hvis du opgiver din mail adresse, skriver jeg til dig.
Avatar billede Pedromand Nybegynder
07. august 2009 - 13:20 #6
aj @ flexformstolehuset.dk
Avatar billede ebea Ekspert
29. november 2009 - 20:10 #7
Har du fået løst dit problem ?. Hvis du har, må du gerne lukke tråden.