Avatar billede tetrix Nybegynder
06. august 2009 - 22:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sort skaerm

fra ps3: naar jeg starter vista home premium og er forbi den groenne loading bar, kommer jeg til en sort skaerm hvor jeg kan se og bevaege min mus. den skulle gerne spille startlyden her, men der sker intet.
Avatar billede lmathiasl Nybegynder
06. august 2009 - 23:23 #1
Kan du starte i safemode? Hvis ja så boot og prøv at slå aero interface fra.. Min havde det samme problem engang, og at slå aero fra løste det.. Har du instaleret noget nyt hardware/sofware for nyligt? Ellers lyder som om den eneste udvej er formatering :(
Avatar billede tetrix Nybegynder
07. august 2009 - 13:04 #2
Kan ikke starte i safemode, installerede VS2008 som dog var lidt underligt, da det først og fremmest sagde at jeg havde købt det, men dernæst kunne det ikke oprette projekter, da det gav en "no access to registry" fejl.
Jeg har en vista disc liggende, hvis jeg smider den i, får jeg så en menu, eller skal jeg først hen til det punkt for det hele stopper?
Og hvis første mulighed er tilfældet, hvad skal jeg så helt konkret gøre i menuen?

- Tetrix
Avatar billede tetrix Nybegynder
07. august 2009 - 19:36 #3
1 ud af 2 computere er fixet.

Smid et svar da du var den eneste der hjalp ;-)
Avatar billede lmathiasl Nybegynder
07. august 2009 - 23:22 #4
;D Hvad gjorde du entlig?