Avatar billede plato Juniormester
06. august 2009 - 17:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skærm ændrer opløsning hver gang den startes

Hejsa alle

Som overskriften siger... Når jeg har slukket min pc og starter den igen, ændrer den opløsning til 1024x768. Jeg kører altid 1680x1050 så det er meget irriterende når jeg hele tiden skal flytte alle min ikoner på plads.. Nogen der har foreslag til en evt. løsning på problemet?
Avatar billede lmathiasl Nybegynder
06. august 2009 - 19:48 #1
1) Åben Regedit, Start - kør, Skriv regedit

2) Klik 'Rediger' og klik 'Søg'

3) Skriv ' DefaultSettings.XResolution '  og klik 'Find næste'

4) Dobbbelt klik på den og skift decimal værdi til 1680

5) Klik 'F3' and gentag Step 4)

6) Gør så det samme for ' DefaultSettings.YResolution ' og skift decimal værdien til 1050, Og reboot din computer

  Håber det løser dit problem;D
Avatar billede plato Juniormester
12. august 2009 - 11:10 #2
Det hjalp desværre ikke. :/
Avatar billede plato Juniormester
20. august 2009 - 16:43 #3
Slet ingen der kan hjælpe?
Avatar billede plato Juniormester
06. januar 2011 - 11:56 #4
Lukket.