Avatar billede pade112 Nybegynder
06. august 2009 - 11:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort Strømproblemer

Hej

Jeg har købt et asus eah4890, 1 gddr5 grafikkort.
Det passer til mit nye motherboard og jeg har en strømforsyning på
750W så det burde ikke være noget problem. Men når jeg starter
computer kommer der en bib lyd og på skærmen blinker der rødt, hvor der står at grafikkortet skal tilsluttes strøm.
Jeg har dog tilsluttet strømmen og grafikkort blæsrene køre da også. Hvad kan problemet skyldes ???
Avatar billede Mivia Nybegynder
06. august 2009 - 11:28 #1
Har du tilsluttet begge 6-pins indgange på kortet til strømforsyningen?
Avatar billede pade112 Nybegynder
06. august 2009 - 11:38 #2
nej jeg har kun tilsluttet den der fulgte med grafikkortet ?
Avatar billede Mivia Nybegynder
06. august 2009 - 11:42 #3
4890'eren sluger så meget strøm at der gerne skal sættes strøm til begge.
Virkede det?
Avatar billede pade112 Nybegynder
06. august 2009 - 11:43 #4
det ved jeg ikke endnu er lige på arbejde, men det vil jeg prøve Tak for rådet.
Avatar billede Mivia Nybegynder
06. august 2009 - 11:51 #5
Helt i orden.
Selv om det tilsyneladende ikke var points værd? ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2009 - 20:25 #6
Mivia - her er forklaringen:
pade112
300 point (0 ude)
Medlem i 1 time og 22 minutter
Avatar billede Mivia Nybegynder
06. august 2009 - 20:31 #7
Var også min konklusion, selvom jeg på ingen måde selv er garvet bruger herinde (endnu) ;)
Og det var jo også kun 15 points.

Håber at han fik de til at virke :)
Avatar billede pade112 Nybegynder
06. august 2009 - 22:33 #8
hej Mivia

jeg beklager det med pointne.
Men mange tak for rådet det viker sku. den suser bare der ud af nu.