Avatar billede MathiasDue Nybegynder
06. august 2009 - 10:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad syntes i om denne sammensætning?

Jeg skal til at samle en computer selv - jeg har ikke helt noget bugdet da jeg spare op til computeren, så jo kraftigere og dyere den er jo længere tid tager det at spare op.

med lige pt overvejer jeg:
Amd Phenom II x4 955 3.20Ghz
Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P
8 GB Corsair XMS3 DHX Ram
WD Caviar Black 1TB
Corsair 850W
Et random DVD drev.
Ati 4890 HD - eller et Gforce GTX 275
Coolermaster HAF 932
Avatar billede lmathiasl Nybegynder
07. august 2009 - 10:08 #1
ALtså hvis du regner med mere en et halvt år, inden du køber, er det lidt svært at samle nu. Priserne falder hele tiden og til den tid vil du kunne få noget meget bedere;D
Avatar billede lmathiasl Nybegynder
07. august 2009 - 10:19 #2
Men setuppet ser fint ud,,, Dog ville jeg tag et andet motherboard. Et der understøtter Crossfire/SLi for det gør det så vidt jeg kan se ikke,;D
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
12. august 2009 - 14:31 #3
Det understøtter crossfire ^^
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
13. august 2009 - 15:33 #4
lukker - der kommer et mere opdateret spm.