Avatar billede MBD1977 Nybegynder
05. august 2009 - 22:18 Der er 1 løsning

Nvidia driver til XFX Geforce 5200 - crasher min pc

Hejsa.

Jeg har et XFX GeForce 5200 FX 128MB grafikkort som har fungeret udemærket i et par år.

Jeg kører med delt skrivebord (to skærme) på kortet.

Jeg har haft fjernet kortet i enhedshåndtering (længere historie), og når jeg nu prøver at installere kortet igen - kommer der under installationen nogle tegn på skærmen og derefter genstarter maskinen. Den kommer så bare op med sort skærm, og skærmen detecter ikke nogen pc som er tilsluttet og går i stand by.

De tegn der kommer er at hele skærmen er fyld med hvide rumber på sort baggrund!

Jeg er nødt til at gå i fejlsikret tilstand og fjerne kortet i enhedshåndtering, før jeg kan starte maskinen op igen...

Nogle der har forslag til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede MBD1977 Nybegynder
16. august 2009 - 17:31 #1
Det var RAM'ene på grafokkortet der var brændt af - jeg har købt et nyt, det har løst problemet.