Avatar billede spil2vind Nybegynder
05. august 2009 - 22:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

create windows scheduled task with delphi

Jeg skal have lavet det samme scheduled job på mange servere og tænkte at man måske kunne bruge Delphi til at oprette disse, hvor man angiver bruger, password, run, Start in og tidspunkt for kørsel, kan ikke finde noget på Inetnettet omkring dette, så håber helt klart, at der er nogen af Jer eksperter der kan hjælpe

Pft
Carsten
Avatar billede arne_v Ekspert
05. august 2009 - 22:34 #1
Lidt googling antyder at JCL http://sourceforge.net/projects/jcl/files/ har en MSTask unit med en Delphi interface til Windows Scheduler COM API.
Avatar billede spil2vind Nybegynder
05. august 2009 - 22:56 #2
Arne_v du ser åbenbart ret meget mere end jeg kan, kan du også fortælle hgvilken fil, man skal vælge?
Avatar billede arne_v Ekspert
05. august 2009 - 23:10 #4
Avatar billede spil2vind Nybegynder
05. august 2009 - 23:16 #5
Tak, får kigget på det, tak indtil videre, skriver lige igen hvis det var svaret.
Avatar billede hr__hallandsen Nybegynder
05. august 2009 - 23:40 #6
Avatar billede spil2vind Nybegynder
06. august 2009 - 12:40 #7
Smid et svar Arne, det har bragt mig meget længere
Avatar billede arne_v Ekspert
13. september 2009 - 03:37 #8
svar