Avatar billede webzone Nybegynder
05. august 2009 - 09:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tiny mce med tinybrowser problem med æøå i domæne

Hej eksperter.

Jeg har siddet og rodet med en billede upload til tiny mce, som hedder tinybrowser.
Den virker upåklageligt på de domæner, som ikke indeholder æøå men så snart der er æøå i domænenavnet giver den en fejl når jeg prøver at oploade et billede.
Den skriver at jeg skal tjekke filrettighederne men jeg ved at de er sat korrekt.
Der må være et eller andet sted i koden hvor den oversætter den kryptiske adresse, da den i toppen af vinduet skriver domænet med æøå

Er der nogen der ved hvor eller hvordan jeg kan få dette til at fungerer eller omgås denne oversættelse, da det ikke er så vigtigt om den lige skriver den danske domæneadresse korekt?
Avatar billede repox Seniormester
05. august 2009 - 11:16 #1
Udover at vi ikke har nogen steder at teste din fejl eller nogen kode der er relevant for fejlsøgningen, så er jeg ikke sikker på jeg ved hvad det har med PHP at gøre? tiny mce er clientside wysiwyg editor - altså, Javascript.
Der er større sandsynlighed for at få svar hvis spørgsmålet placeres i den rette kategori.
Avatar billede webzone Nybegynder
05. august 2009 - 11:53 #2
Ups.
Jeg glemte at fortælle at det bruges i forbindelse med php-fusion.
Det kan godt være at jeg tager fejl af at det skulle være et php script. Men tiny browser som er et plugin til tiny mce til masse upload af billeder og filer, indeholder så vidt jeg kan se, både php og java.
Grunden til at jeg poster i denne kategori er at hovedparten ser ud til at være php.
Det med koden er lidt kringlet, da den indeholder flere filer og mapper og blot er et plugin til tiny mce
Men jeg sender gerne filerne til vedkommende, som vil kigge nærmere på det.
For både jeg selv, samt dem jeg har talt med på php-fusion supportsiden, er lidt rådvilde over problemet
Avatar billede webzone Nybegynder
18. marts 2011 - 20:23 #3
Det er desværre aldrig kommet til at virke.
Der er et generalt problem med æøå i domænenavne, så problemet er løst ved at skifte domæne