Avatar billede schua Praktikant
05. august 2009 - 00:30 Der er 1 kommentar

Hjælp til at installere Drupal i Cpanel

Hej Alle Eksperter

Jeg kunne godt tænkte mig at prøve og lege lidt med Drupal CMS systemet.

Jeg har domæne og hosting. Jeg er også kommet så langt at jeg skal installere det. Når jeg prøver at installere det, så går det hele fint. Den skriver at installationen er fuldført, men det er ikke muligt at komme ind på siden.

Er der nogle der vil være behjælpelige med at se på problemet.

I vil få adgang til mit Cpanel.

Kontakt mig venligst på christianvdahl@gmail.com, hvis det er en opgave som i vil være behjælpelige med.
Tror bare det er en lille detalje, men er gået helt fast i det nu.

På forhånd tak

/Christian
Avatar billede submitt Nybegynder
03. september 2009 - 23:31 #1
Hej Christian

Du er velkommen til at kontakt emig på kenneth@submit.dk

Tjek også www.drupal.dk

/Kenneth