Batteriets minuspol rilslutter du forstærkerens kabinet - det ligner metal :-) Og så skal du nok have en smeltesikring på + ledningen, for batteriets kortslutningsstrøm er voldsom - omkring 600 Ampere.
Din + ledning er den der går fra batteriet om til forstærkeren og "bilens stel" er den ledning der skal gå fra minus (-) på forstærkeren og UD TIL BILEN KAROSSE - denne siger man skal være på max en HALV meter og lige så tyk som det pluskabel du trækker fra batteriet og om bagtil forstærkeren.
Mange tager tit og sætter ledningen fast til enten en baglygte eller til en af bagsædets sele-holdere under sædet så der er en dejlig fast forbindelse til rent metal.
Ja det må godt nok være noget af et slæbbart anlæg. Må jeg så foreslå at bruge en sækkevogn til at lægge en god bund på? I form af batterier - så lægge forstærker ovenover og sætte en plade ind på en af tværlæggerne på sækkevognen og montere højttalere øverst??
Hehe - skal jeg heldigvis ikke blande mig i, men sådan ville jeg gøre
På hifi4all.dk's forum er der hvert forår flere tråde med opskrifter på såkaldte 'Roskilde anlæg'. Det her kan være endnu en af slagsen *GH*
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.