Avatar billede RJFreelance Praktikant
03. august 2009 - 13:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opdatering 3 af 3 - Genstart

Hejsa
Har fået det problem at min vista computer står og genstarter konstant. Den starter op og skriver opdatering 3 af 3 - 0% og så går der lidt og så genstarter den.. Og sådan kører den konstant..

Findes der en løsning? Jeg har ikke mulighed for at køre "reparer computer", da der kun er mulighed for at lave en fuld recovery (asus pis).

Nogle idéer?
03. august 2009 - 13:39 #1
...Fejlsikker tilstand/opstart ?
03. august 2009 - 13:40 #2
Husk dine tidligere spørgsmel -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/supreme-creme de 'GRÅ' bolde ...
Avatar billede RJFreelance Praktikant
03. august 2009 - 13:48 #3
I fejlsikker tilstand prøver den også at installere opdateringerne..

Jeg kigger på de gamle spørgsmål!
Avatar billede RJFreelance Praktikant
05. august 2009 - 20:58 #4
Er der virkelig ingen der kender en løsning på dette problem?
Avatar billede RJFreelance Praktikant
10. august 2009 - 21:37 #5
Lukket
Avatar billede intercon Nybegynder
15. august 2009 - 23:42 #6
Jeg har fået det samme problem. Jeg kan også komme ind i fejlsikker tilstand; men uanset hvad går der nogle sekunder og den genstarter.
Hvad er der at gøre?
15. august 2009 - 23:47 #7
<intercon>: Du bør oprette din egen 'tråd' da denne principielt er lukket...