Avatar billede phiber84 Nybegynder
02. august 2009 - 23:48 Der er 2 kommentarer

Mit internet forsvinder en gang i mellem!!! Hjælp

Hej.

Jeg har fået internet hos cybercity, og har der fået et modem med nat. Det har jeg koblet til min router og efter de to ting er sat sammen sker der det at når jeg besøger en internet side, så vil den nogen gange åbne den, men andre gange vil den ikke, men når jeg så trykker opdater eller forsøg igen så vil den.

Jeg har brugt flere timer på at finde en løsning, men jeg aner ikke hvor problemet ligger, så tænkte at nogen af de kloge hoveder her inde kunne hjælpe mig?
03. august 2009 - 09:10 #1
For 153'ende gang -> skal vi gætte:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

Hvilken Browser / Version ?

Hvilket sikkerhedsprogram(mer) ?
Avatar billede phiber84 Nybegynder
05. august 2009 - 23:32 #2
Hej igen.

Jeg har fundet ud af det, jeg skulle bare selv ind i indstillinger og indtaste min DNS adresse.

Nu kører det perfekt