Avatar billede boxcar Nybegynder
02. august 2009 - 19:56 Der er 6 kommentarer

Problemer med open DNS

Jeg har i noget tid brugt open DNS. Jeg har indtastet 208.67.222.222 og 208.67.220.220 som foretrukken og alternativ dns.

Nu er situationen så den at det vil jeg ikke mere. Jeg sætter så markering i hent automatisk serveradresse. Så burde det vil at være det. Men nu kan jeg så ikke komme på nettet. Det lille ikon i tray (har vista) viser dog den lille jordklode og der står også at der er adgang til både lokalt og internet. Men jeg kan ikke åbne nogle sider i FF, Chrome eller Explorer?

Hvis jeg indtaster DNS adresserne igen, så er jeg på med det samme.

Nogle der har ideer til hvad der kan være problemet?
Avatar billede riversen Nybegynder
02. august 2009 - 20:23 #1
har du prøvet lige at reparere din forbindelse.
Avatar billede boxcar Nybegynder
02. august 2009 - 20:34 #2
Nå, efter lidt uden DNS adresse forsvinder jordkloden og jeg er kun på lokalt.

Ja, jeg har prøvet at reparere men den siger Trådløs netværksforbindelse ikke har en gyldig IP-konfiguration
Avatar billede grippen Nybegynder
02. august 2009 - 21:04 #3
prøvet at genstarte efter du har du valgt automatisk?
Avatar billede boxcar Nybegynder
02. august 2009 - 21:08 #4
Har jeg også prøvet.... Intet held
Avatar billede boxcar Nybegynder
02. august 2009 - 21:30 #5
problemet er løst
Avatar billede grippen Nybegynder
02. august 2009 - 22:02 #6
evt hvad løsningen var, hvis nu andre står i samme situation :) ?